Allround administratief medewerker

in Deerlijk

Vanomobil is een familiaal bedrijf met 30 jaar ervaring in de verkoop en verhuur van campervans en motorhomes. Met een omzet van méér dan 50 miljoen euro leveren en onderhouden we 1 op 3 motorhomes in België. Toch kent onze organisatie een vlakke en professionele structuur, iedereen speelt een belangrijke rol in het bereiken van ons enige doel: de ultieme tevredenheid van onze klanten. De eigenaars, Véronique Vanhoo en Ignace Coudron, zijn actief betrokken in de dagdagelijkse leiding van Vanomobil en gemakkelijk aanspreekbaar. Iedereen in onze onderneming is gepassioneerd door avontuurlijk reizen en gaat regelmatig eens met een camper op stap. Door de groei die ons bedrijf de laatste jaren kent, zijn we momenteel op zoek naar heel wat nieuwe collega’s om onze dagelijkse workflow te helpen ondersteunen. Ben jij op zoek naar een nieuw avontuur?

https://www.vanomobil.be/

Wij zoeken een top collega voor onze jonge en dynamische ploeg aftersales te Deerlijk! Werk je graag in team, vind je het leuk om na te denken hoe je je werk het efficients uitvoert, neem je graag initiatief? Dan ben jij misschien de professional die we zoeken! #team #droomjob

WAT GA JE DOEN?

  • Je zorgt samen met collega’s voor het correcte verwerking van de administratie rond herstellingen vanuit de werkplaats. 

  • Je verzamelt alle info van de klant en uit onze werkplaatsen en zorgt om de administratieve opvolging vlotjes te laten verlopen.

  • Jij bent de centrale spil voor de communicatie met de leveranciers, de klant en jouw teamgenoten.

HOE BEN JE?

  • Je behaalde een professionele bachelor in een administratieve richting.

  • Je spreekt vlot Nederlands, ook een goede kennis van het Frans is noodzakelijk, je behelpen in Engels is een pluspunt.

  • Je bent nauwkeurig, stipt & gestructureerd.

  • Plannen en organiseren zit je in het bloed.

  • Je stelt je moeiteloos flexibel, klantgericht en diplomatisch op.

  • Affiniteit met auto’s en techniek zijn een plus.

WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN?

  • Je komt terecht in een groeibedrijf met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.

  • De job biedt veel verantwoordelijkheid. We hebben een hands-on mentaliteit en onze medewerkers worden naar waarde geschat.

  • Wij werken in een gloednieuwe en heel aangename werkomgeving, die bovendien vlot bereikbaar is.

  • Het gaat over een voltijdse tewerkstelling.

  • We voorzien een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen aangevuld met een professionele ondersteuning en een opleidingstraject.

Vanomobil is een familiaal bedrijf met 30 jaar ervaring in de verkoop en verhuur van campervans en motorhomes. Met een omzet van méér dan 50 miljoen euro leveren en onderhouden we 1 op 3 motorhomes in België. Toch kent onze organisatie een vlakke en professionele structuur, iedereen speelt een belangrijke rol in het bereiken van ons enige doel: de ultieme tevredenheid van onze klanten. De eigenaars, Véronique Vanhoo en Ignace Coudron, zijn actief betrokken in de dagdagelijkse leiding van Vanomobil en gemakkelijk aanspreekbaar. Iedereen in onze onderneming is gepassioneerd door avontuurlijk reizen en gaat regelmatig eens met een camper op stap. We zijn altijd op zoek naar nieuwe reispartners!

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform jouw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van jouw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”). Na 2 jaar worden alle sollicitatiegegevens verwijderd.

Voor meer informatie over de manier waarop wij jouw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier